لطفا بحث الودگی هوا را جدی بگیرید.ممکن است اگر همین طور جلو برویم مجبور شویم که شهر تهران را تخلیه
کنیم.در این موقع لطفا همگی از وسایل نقلیه ی عمومی استفاده کرده تا هوای شهرمان بهتر شود.
ن بهتر شو.اگر شما عزیزان در زمینه الو دگی هوا زحمت کشیدید من هدیهای جالب دارم .یعنی همه ی نر م افزار ها بصورت رایگان در اختیار شما قرار گیرد.
فروشگاه اینتر نتی...ما را در سایت فروشگاه اینتر نتی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 63